Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik het deense voetbalshirt vinden, met naam en nummer?

Ik ben dus al een tijdje opzoek, en ik kom wel steeds shirts van denemarken tegen, maar dan zonder naam. Ik ben opzoek naar het shirt van Christian Eriksen. Ik kom wel eens zo'n shirt tegen, maar dan heeft hij nummer 19 en dat klopt dus niet, want hij heeft nummer 8.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
843

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Probeer het eens in de webshop van de Deense Voetbal associatie:

http://www.dbushoppen.dk/Produkt/kategori/2536/id/80126/Danmark_Hjemmebanetroeje_1213.html

Daar kun je kiezen van welke speler je het shirt wilt hebben en als ik het treklijstje goed bekijk, dan heeft Eriksen daar inderdaad nummer 8.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

In de uksoccershop (even googelen), staat toch wel degelijk een shirt van Eriksen met nummer 8 (zie bron). Ik hoop dat je die bedoelt, maar ik heb geen verstand van voetbal.

Toegevoegd na 6 minuten:
Nou, probeer het nog een keer: deze dan? (zie bron)

Toegevoegd na 10 minuten:
Dit zoek je toch? Denmark Home Shirt Eriksen #8 *w/Tags*
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanks, maar dat is het shirt van ajax haha (:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat bedoel ik: ik zei toch dat ik geen verstand van voetballen heb!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hoeft toch geen verstand van voetbal te hebben, om te lezen dat er staat dat het op die site om een shirt van Ajax gaat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet zo mopperen, ik probeer alleen maar te helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja klopt! Was eigenlijk opzoek naar een nederlandse site, maar die zouden dit shirt wel niet verkopen, bedankt in ieder geval!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan.
Zoek je deze?
http://www.classicfootballshirts.co.uk/specials/names-numbers/2010-11-denmark-home-shirt-eriksen-8-w-tags.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding