waar moet je zitten als je uitsupporter bent bij voetbal?

ik neem aan dat je niet tussen de vijand wil zitten als je naar een voetbalwedstrijd gaat

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
4.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de vijand?? Hallo zeg, effe dimmen graag : het is een spelletje, hoor, geen stamoorlog!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En in dat spel noem je de tegenstander ook wel vijand.
Net als kinderen die oorlogje of kojboj/indiaantjuh spelen. Dus jij ook effe dimmen. Jouw reactue klinkt agressiever dan zijn vraag!

Antwoorden (6)

Op de plek waar de rest van de supporters van jouw ploeg ook zit...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In een voetbalstadion is een apart vak voor uitsupporters. Dus de thuissupporters (verreweg de meeste) zitten bij elkaar. En in een kleiner vak, vaak achter hekken zitten de uitsupporters.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je naar zo'n wedstrijd wilt, dan moet je kaartjes kopen op je eigen site van die club. meestal staat er dan ook bij in welke vakken jij kunt zitten!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In het uitvak.
12 jaar geleden
In eerste instantie in het uitvak, maar bij behoorlijk wat wedstrijden heb je geen clubcard nodig en kun je dus ook kaartjes kopen van de thuisclub. Kijk dan even om je heen of je wel of niet kunt opspringen bij een doelpunt ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De uitsupporters zitten in het uitvak. Dit is vaak in een hoek van het stadion met aan de zijkanten (en voorkant) veiligheidsglas. Vaak is het uitvak in een hoek/aan een kant waar de wind het meest opstaat.