Ik wil op een wedstrijd wedden op Unibet, kun je bijvoorbeeld alleen 10 euro op een wedstrijd zetten?

Ik wil 10 euro wedden op een voetbalwedstrijd via Unibet, kan ik dan 10 euro storten en die op de wedstrijd inzetten? Of moet ik dan op meerdere wedstrijden wedden ofzo?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
1.2K

Het beste antwoord

Je kunt net zo wedden als je zelf wilt op die site.
Je kunt ervoor kiezen eenmalig iets op 1 wedstrijd in te zetten, maar je kunt er ook voor kiezen op meerdere wedstrijden te gokken.

Ik geloof dat de minimum-inleg voor unibet 10 cent per weddenschap is.
Andere goksites hanteren 50 cent als minimum-inleg.