Op het voetbal veld vaak onzeker. Waar komt die door? in het dagelijks leven heb ik namelijk hier geen last van.

Ik heb vroeger altijd op hoog niveau bij de KNVB gevoetbald. En diverse malen gevraagd voor een proef training bij Willem 2. Uiteindelijk was het voor mijn ouders niet meer haalbaar met ophalen en wegbrengen en moest ik stoppen bij de Knvb. Ik heb gespeeld bij de jongens tot de B, en ben vorig jaar naar de Meisjes A gegaan. Dat was een tamelijk slecht team.
Ik zit momenteel bij de selectie van Nuenen dames 1 en dat niveau licht stukken hoger."

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
1.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ooit van zinsbouw gehoord?

Het beste antwoord

Ik denk dat je te graag wilt laten zien wat je kunt en dat hierdoor de druk voor jezelf te hoog wordt, waardoor je onzeker wordt.

Laat het van je afglijden, ga in eerste instantie weer spelen voor het plezier en niet om ontdekt te worden.
Als het plezier terug is en de druk weg is, dan kan het zijn dat het automatisch weer een stuk beter gaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ik denk dat je gelijk hebt. Ik wil niet ontdenkt worden ofzo maar wel graag in het 1e blijven. En het is bij ons wie er goed speelt staat in het 1e.
Ik denk dat ik TE hoge verwachtingen van mezelf had. Bedankt voor je reactie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan en sterkte.
Vind het plezier terug, dan komt vanzelf je kwaliteit ook weer terug.

Andere antwoorden (1)

ik weetniet welke positie je hebt in het veld maar ik denk dat je bang bent om fouten te maken. en dat je denkt dat mensen teleurgesteld in je zullen zijn als het zou gebeuren of dat je denkt dat ze boos zijn. ik kan het fout hebben maar ik denk dat ,dat het is een soort faalangst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja positie dat is ook een goede:p . Ik heb dit jaar gespeeld op Rechts buiten links buiten, spits, en 10 positie ik weet zelf niet eens meer op welke positie ik het beste ben!!
Maar schijnbaar zien ze toch iets in mij ik stond er zondag ook weer in... Bedankt voor je reactie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jaa daarom is niks om bang voor te zijn veel sterke ermee zien we je binnenkort op tv ;p