Op of in welke vak(ken) zitten de Feyenoord Hooligans in De Kuip?

Ik wil niet bij hun in de buurt zitten, haha!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
98.2K

Antwoorden (3)

Vak C staat er om bekend dat daar de zogenaamde harde kern van de thuisclub zit, ook zo in de kuip.

Wordt vandaag weer het kengetal van Rotterdam bevestigd?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen antwoord geven als je er duidelijk niets vanaf weet.
de echte hardekern van feyenoord zit/staat op vak S ook is er veel sfeer op de vakken X1-4, W1-2 en Z4-3
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarom een -?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In R en T ook. als ik niet op mijn iphone zat kreeg je een +
De harde kern zit in vak S.