Leun met je lichaam naar achter en schep als het ware de bal, probeer de bal laag te raken. (Ik neem aan dat je vraag over voetbal gaat)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zoals boven beschreven, maar probeer "door" de bal heen te schieten, dan gaat ie het hardst en hoog.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer de bal zo dicht mogelijk bij de grond te raken en gaat hij hoger
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Trainen helpt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met je krachtonder de bal en hou je afstand kort.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je rechts bent en een indraaiende corner wil geven moet je de bal van links/midden onder naar rechtsonder raken dus een spinbal als je de bal onder raakt gaat hij altijd omhoog . Verder moet je linkervoet dichtbij de bal zijn je lichaam neemt vanzelf een houding aan dat naar achteren leunen heb ik nooit begrepen.
Oefening baart kunst en sterker wordt men door werken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
omhoog wippen van de bal en vervolgens veel kracht in je schot en dan is het hoe lager je de bal raakt hoe hoger de bal komt