Hoeveel euro kost een seizoensclubcard bij Fc Barcelona.. Ongeveer in de middenring

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
13.6K

Antwoorden (2)

Volgens de site kan je wel lid worden van de voetbalclub, waarna je maximaal 6 kaartjes tegelijk kunt kopen met 20% korting. Daarnaast kunnen ze kaartjes vooraf in het seizoen kopen.

Er is nergens sprake van een seizoenskaart. Wellicht bestaat dat niet?

Voor prijzen per wedstrijd, zie de tweede bron.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet precies welke middenring je bedoeld, zie afbeelding hieronder om het zelf uit te zoeken:

http://www.fcbarcelona.cat/web/english/socis/avantatges/gaudeix_espectacle/camp_nou/abonament_lliga.html

Hierbij moet worden aangetekend dat dit de prijzen zijn voor een League Season Card, wat inhoudt dat je alleen de Spaanse competities en de Copa del Rey kunt bezoeken. Wedstrijden in de Champions League zitten hier niet bij.

Verder wil ik je ook nog even wijzen op de volgende link:
http://www.fcbarcelona.com/web/english/socis/oab/faqs/faqs_abonaments.html

Hierin kun je lezen dat als je een seizoenskaart wilt, je op een wachtlijst komt. Het is niet meer mogelijk seizoenskaarten aan te schaffen.