Ik zou er maar niet vanuit gaan. PSV heeft daar het geld niet voor.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik zou het trouwens wel leuk vinden, daar niet van.

"Mocht PSV besluiten om Gomes aan te trekken, dan zal de club eerst met de Braziliaanse doelman om de tafel moeten. Het huidige jaarsalaris van Gomes, 1,8 miljoen euro netto, kan PSV namelijk niet ophoesten. Zaakwaarnemer van de doelman, Renato de Moura, wil nog niet op de zaken vooruit lopen. "

http://www.goal.com/nl/news/213/eredivisie/2011/05/23/2500564/gomes-heeft-wel-oren-naar-terugkeer-psv
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelf heeft hij aangegeven graag terug te willen gaan naar psv. Zijn Huidige salaris is echter zo hoog, dat psv dat niet kan betalen. Volgens mij wilde hij wel wat salaris inleveren als hij terugkon naar psv.
Als hij terugkomt naar psv is het zeker geen slechte zaak voor psv naar mijn inzicht
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk het niet want bij psv verdient die minder
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De kans wordt groter dat hij terugkomt, omdat Issakson waarschijnlijk naar Galatasaray gaat voor 5 miljoen. Maar nogmaals hij verdient te veel en daar heeft PSV geen geld voor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Issakson staat nadrukkelijk in de belangstelling van Galatasaray. Naar verluid heeft de Turkse club heeft naar verluid 5 miljoen euro over voor de doelman, al heeft PSV dit bedrag niet bevestigd.

Hierdoor zou er financieel ruimte kunnen komen voor nieuwe spelers en daardoor word de link gelegd met een terugkeer van Gomes. Gomes zelf heeft onlangs echter te kennen gegeven bij Tottenham Hotspur te willen blijven en de concurrentie aan te willen gaan met de nieuwe keeper Friedel.

De kans is dus vrij klein dat Gomes daadwerkelijk naar PSV komt, omdat het salaris van Gomes zwaar op de begroting van PSV zou drukken, hij een hoge transferwaarde heeft en Friedel te oud is (40) om als eerste doelman te fungeren.