Waarom bekogelden de AJAX supporters de spelersbus van AJAX?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
A3plus:
Misschien is het een getuige van het voorval?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee ik zag het op RTL, het nieuws daar maar ik kon geen bron vinden sorry

Antwoorden (5)

Ik gok stoerdoenerij en aandacht nodig.

Laten zien dat je aanwezig bent, en uitbundig machtsvertoning door dus dingen naar de spelersbus te gooien.

Een beetje het niemand kan we wat maken want ik ben met een hele grote groep en ben stoer!

Hoe dom ze overkomen vinden ze helemaal niet belangrijk.

Maar ja dat is puur wat ik denk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zeg omdat ze lam zijn. Dan weten ze niet meer wat ze doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat ze zowel een i.q. als een e.q. van -150 hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neeeee!!!!! Maar gelukkig zijn niet alle Ajax-supporters zo dom dat ze hun eigen spelers bekogelen.
Oorzaak is drank en een zeer laag IQ.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zeg maar 1 ding: Als de bier is in de man is de wijsheid in de fles XD