op welke site kun je gratis live het beste Ajax-Twente kijken?? op je pc

graag een site waar je niks voor hoeft te downloaden en goed ernaar kan kijken

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
1.7K

Het beste antwoord

Livefootballstream.net
Hoeft niks te downloaden, alleen internet te hebben. Gewoon ff een link zoeken die goed werkt en klaar, gratis de wedstrijd kijken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Voor niets gaat de zon op.
De enige mogelijkheid om gratis te kijken is door geld te storten op een wed-site, zoals bwin, unibet e.d.
Zo lang je daar geld op je account hebt staan kun je gratis kijken.
Kwaliteit is acceptabel.

Toegevoegd na 1 minuut:
Tot enkele weken geleden kon je via sopcast kijken. Daarvoor moet je echter wel wat downloaden.

De KNVB heeft echter een rechtszaak aangespannen tegen deze aanbieder en gewonnen. Sindsdien heb ik de eredivisie niet meer live kunnen volgen.

Ik begreep echter dat er zo'n 80 landen geïnteresseerd zijn in het uitzenden van deze wedstrijd. Het zou zomaar kunnen dat deze wedstrijd zondag dus wel weer een keertje via Sopcast te vinden is.
Kost even een kwartiertje moeite, maar heel veel plezier...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan sopcast downloaden. Dat is een hele goeie site, maar als je niet wilt downloaden dan moet je op Google "livetv.ru" in typen en dan de eerste. De rest wijst zich vanzelf!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb 2 sites voor je zoek maar op google rojadirecta of atdhe

Succes en veel plezier
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De site rojadirecta.es laat je een overzicht zien van allerlei verschillende sporten met allerlei verschillende streams om die te bekijken. Daar staat ook altijd de Eredivisie tussen. Geen idee of de Eredivisie al die alternatieven al uit de lucht heeft weten te halen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gratis ajax-twente bekijken op pc