krijg je extra geld als voetballer als je een doelpunt maakt?

Krijg je extra geld als je een doelpunt maakt als een prof voetballer?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
24.4K

Het beste antwoord

Dat ligt aan je contract, als je een verdediger of keeper bent krijg je waarschijnlijk een bonus als je geen goals tegen krijgt. Maar als aanvaller krijg je een bonus als je scoort.

Ook kan je als team bonussen krijgen bij goed resultaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ja, normaliter gesproken wel.
Maar dat is voor elke club en voetballer anders, ook het bedrag verschilt per voetballer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee : als er spelers zijn die per doelpunt betaald worden gaan die ieder keer voor eigen succes en dat zou ten koste gaan voetbal .Dan krijg je dat die speler probeert te scoren terwijl er een ander speler er beter voor staat .
En voetbal is een teamsport en daar is ieder voetballer even belangrijk .

Toegevoegd na 3 minuten:
Wat er wel is dat bij ieder gewonnen wedstrijd dat ieder speler een overwinningspremie krijgt .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, een aanvaller krijgt normaliter geen extra geld per doelpunt. Dat zou egoisme in de hand werken. Voetbal is een teamsport
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet wat iedereen hier zegt maar aanvallers krijgen wel degelijk een doelpuntenpremie. Dit is dan gewoon afgesproken in het contract. Verder zijn dit professionals en is dit een teamsport dus zullen zij niet altijd egoistisch zijn. Verder lijkt het me niet dat wanneer ze die premie niet krijgen dat ze dan meteen naar de voedselbank moeten.

Zelfde geldt voor keepers. Als zij een cleansheat hebben krijgen ze ook een bepaalde premie.

Verdedigers en Middenvelders krijgen volgensmij ook een bepaalde premie maar weet niet precies voor wat.

Toegevoegd na 22 seconden:
Je hebt verder ook nog wedstrijdpremie dus als je speelt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de personen die zeggen dat een aanvaller geen geld krijgt bij een gemaakt doelpunt zijn volledig fout want bij de meeste spelers staat er een afspraak in het contract waarin de premie per doelpunt, per gewonnen wedstrijd enzoverder. het is wel idd dat meestal verdedigers een bonus krijgen voor geen tegendoelpunten