(bijna) altijd werkende pannatrucs

We doen soms op de training een pannachallange, iemand handige trucjes??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (3)

Klein beetje naar binnen tikken met je binnenkant van je schoen en vervolgens met buitenkant door de benen. Voordeel is Als je hem met je goede been doet dat je ook weer goed uit komt nadat je hem door de benen hebt getikt. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eerst even een flinke trap in de testikels van je tegenstander doet altijd wonderen voor een goede panna.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha!
met je goede voet de bal naar je andere voet rollen en dan met je hak er door heen tikken. werkt altijd :).