Wie wint er morgen de champions leage? Voor welke club zijn jullie in de finale?

Woensdag bedoel ik, maar morgen klopt de vraag wel.
sorry allemaal.

ik zelf ben voor eigenlijk niemand. het gaat mij meer om de spanning, het snelle spel en de doelpunten.

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik denk dat Manchester zal winnen, en eigenlijk vind ik dat ook verdiend. Maar in mijn hart ben ik een Barcelona-supporter, dus ben ik wel voor Barcelona.

Ik ben altijd (en ook nu weer) voor degene die het mooiste voetbal speelt. Waar we dus veel plezier aan beleven. De realiteit is dat Barcelona met 2-1 wint van Manchester United.

Ik hoop dat Barca gaat winnen omdat ik het Man Utd niet gun. De Spanjaarden spelen mooier voetbal en zijn een stukje bescheidener. Maar voor de rest maakt het mij niet echt uit, ik heb met beide clubs niet zo veel.

Ik hoop Barça en ik denk ook dat ze gaan winnen. Manchester United vind ik amper een club. In principe zou ik het van der Sar nog wel gunnen, maar aan de andere kant: hij speelt nou eenmaal bij de verkeerde club. Overigens is de wedstrijd overmorgen, toch?

Ik ben wel van het snelle en directe spel van Manchester onder de indruk. Ik tip dus Manchester.

Ik hoop ManU. Omdat Barca totaal onterecht in de finale staat.

Barcelona. Gewoon, omdat ik fan ben.

Hoewel ik doorgaans ook ManUnited een goede en leuke club vind, hoop ik toch op Barcelona. Zij hebben gedurende het seizoen (in mijn ogen) het mooiste voetbal gespeeld. Forza Barça!

Een laatste hoofdprijs voor vd Sar! Go ManUnited!!

Ik denk dat Manchester United gaat winnen. In Engeland zijn de ploegen gewend aan voetbal op hoog tempo, wat precies de kwaliteit van Barca is. Barcelona zal weinig kansen gaan creëren, maar wel veel balbezit hebben. Bovendien is Manchester fysiek veel sterker, en vooral in lengte zijn ze in het voordeel. Spelers als Messi, Iniesta en Xavi zijn heel technisch, maar worden in de lucht geklopt door Ronaldo, Ferdinand en Vidic. Daarbij mist Barcelona spelers als Abidal, Alves, Márquez en Milito. Ook Henry en Iniesta zijn nog onzeker. Dat zijn toch belangrijke spelers. Manchester mist alleen Darren Fletcher, Ferdinand is nog onzeker. Ik ben fanatiek Barcelona supporter, maar vrees de counters en fysieke kracht van Manchester United.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100