Mijn tennisclub betaald géén lidmaatschapsgeld terug (wél 1 jaar vooruit innen. Mag dit wel?

Als je lid wordt dan ben je verplicht om het automatisch te laten afschrijven . is bekend
Dat gebeurd dan vóóruit op 3 januari.
Nu wil ik dat beeindigen en krijg ik het restant niet terug . (dat is en was niet bekend)
I.vm. lichamelijk ongemak ben ik voorlopig (maar ik denk voor langere tijd ) niet in staat om te kunnen sporten.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Tennis
2.3K

Antwoorden (1)

Kijk wat er in het reglement of de algemene voorwaarden staat.
Daar heb je (stilzwijgend) mee ingestemd toen je je aanmeldde.
Mogelijk / waarschijnlijk klopt het gewoon wat ze doen.
Je kunt natuurlijk wel altijd vriendelijk vragen om restitutie, waarbij je benadrukt dat het helemaal buiten je eigen invloed ligt dat je moet stoppen met sporten.