Weet iemand een tennisbaan te huur voor 1 vaste avond per week in de zomermaanden, in Utrecht of omstreken?

Wij zijn een groepje senioren die al jaren 's zomers op een vaste avond met elkaar tennissen. Een aantal van ons groepje is geen lid van een vereniging, dus zoeken wij een baan te huur bij particulieren of op een club, los van verplicht lidmaatschap. Onze huidige tennisbaan wordt opgeheven, wie helpt ons of geeft ons de gouden tip?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tennis
1.7K

Antwoorden (2)

waar woont u in Utrecht, binnen of buiten?

De vechtsebanen, binnen
http://2miljoen.nl/details-40480211-0000-0000/Tennis_Vereniging_De_Vechtsebanen

In lunetten, buiten
http://www.atrisk.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi Vrijsimpel, bij atrisk moet je volgens mij lid worden wil je kunnen spelen, ik kan niet ontdekken dat je daar zonder lidmaatschap een heel seizoen een vaste tijd een baan kunt huren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben zelf een paar keer geweest, leden krijgen weliswaar voorrang, maar vaak, ´s avonds, kon ik daar gewoon terecht. Van tevoren bellen en reserveren.
Tennishal de rode venen, kijk maar op hun site.