Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je elk schaatsonderstel combineren met elke schoen?

Ik ben al een tijdje opzoek naar nieuwe klapschaatsen. Op dit moment schaats ik op het simpelste model van viking: de nagano marathon mid. Deze schaatsen zitten totaal niet lekker en zijn eigenlijk een beetje te groot. Dit ligt eigenlijk alleen aan de schoen. Zou ik op dit nagano onderstel ook bijvoorbeeld een gold 2005 schoen kunnen laten bevestigen? Of een heel ander merk zoals maple?

Toegevoegd na 16 uur:
Het leek mij logisch, maar ik zal het er nog een keer bij zetten. Ik bedoel natuurlijk een schaatsschoen.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Schaatsen
3.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Nee, niet alle schoenen zijn geschikt om een schaatsonderstel aan te monteren. De reguliere schoenen die je bijv. bij de schoenenreus of scapino koopt, zijn daar niet geschikt voor.
(Lees meer...)
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ja dat snap ik, waarschijnlijk heb je mijn vraag verkeerd begrepen. Ik bedoel natuurlijk of elke klapschaatsschoen geschikt is voor elk klapschaatsonderstel.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding