Wie weet wie die mannelijke kunstrijder was, jaren geleden, die salto's deed en in spijkerbroek een wedstrijd deed?

Ik heb hem ooit op TV gezien. Geen idee wat voor soort wedstrijd. De man was enorm populair, ik meen een fransman, en hij reed volgens mij op rock-muziek. Ik weet ook niet meer in welk jaar dat was, dus google loopt spaak. Weet iemand wie het zou kunnen zijn geweest en of daar nog beeldmateriaal van is op internet?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Schaatsen
4.4K
criseyde
10 jaar geleden
Vogens mij denk jij aan Brian Joubert.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank voor meedenken! Maar nee, de man die ik bedoel had erg donker (bijna zwart) ,ietswat lang haar.

Het beste antwoord

Ik dacht even aan Sylvain Longchambon, die Frans en ijsdanser is en lang zwart haar heeft. En nog wel eens in spijkerbroek rond schaatst.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk indd dat dat hem was. Bedankt.

Andere antwoorden (1)

De kunstschaatser die jij bedoelt, heet: Philippe Candeloro