Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik snel schaatsen op natuurijs komende dagen?

Ik wil graag weten waar het water snel dichtvriest zodat ik snel het ijs op kan. Welke plekken staan er om bekend om snel schaatsklaar te zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Schaatsen
2.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet gelijk overdrijven als het een beetje sneeuwt betekent het niet gelijk dat je kan schaatsen.
in noordlaren kan het wel al heb ik gelezen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Volgens deze top to van beste plekken om te schaatsen op natuurijs, is het Leersumse Veld het snelst dichtgevroren. Ook op de nr 1 plek (volgens deze top 10 dan) de Molenpolder bij Westbroek kan je heel snel schaatsen. Vraag is natuurlijk waar jij woont. In het noorden kan je bijvoorbeeld heel snel schaatsen in de Alde Faenen in Friesland en in het zuiden op de IJzeren Man in Vught.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk wordt het vrijdag schaatsen op het Leersumse veld of de Molenpolder. Bedankt voor je antwoord.

Andere antwoorden (2)

In Noordlaren, daar kun je nu al schaatsen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens rond bij jou in de buurt en zoek naar ondergelopen weilanden daar kun je al vaak schaatsen voordat de ijsbanen open gaan .

Toegevoegd na 47 minuten:
Ik weet niet waar je woont maar de grootste kans heb je in het noorden en het oosten van het land .
of bv . de ijsbaan in haaksbergen .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding