Gerard kemkers
Was vroeger ook schaatser
Hij stuurde Sven de verkeerde bocht in tijdens de olympisch spelen
Dat was zijn fout
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij heet sVen kramer . Ondanks het feit dat Gerard Kempkes hem destijds de verkeerde baan in heeft gestuurd ,hebben ze het conflikt bijgelegd, en is hij nog steeds zijn coach .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is nauwelijks een conflict geweest, alleen na Kramer's race was Kramer-volkomen begrijpelijk- even boos. Maar de volgende dag stonden ze gewoon weer op het ijs alsof er niks gebeurd was.
En het is Kemkers en niet Kempes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Idd, ik wordt er soms een beetje gek van dat iedereen altijd over 'de bocht' begint als het over Sven Kramer en Gerard Kemkers gaat. Er zijn genoeg goede races om over te praten, maar nee, fouten zijn natuurlijk altijd interessanter om over te praten.
Zijn coach heet Gerard Kemkers, de assistent coach heet Bart Veldkamp.
Dit zijn trouwens niet alleen de coaches van Sven Kramer, maar van iedereen die bij de TVM-ploeg rijdt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik geef even een overzicht van zijn ploeg (TVM):

coach: Gerard Kemkers
assistent coaches:Geert Kuiper en Bart Veldkamp
bekendste schaatsers:
Sven Kramer, Jan Blokhuijsen, Simon Kuipers
en Ireen Wüst.
Voor nog meer informatie kan je hier kijken:
http://schaatsen.nl/topsport-langebaan/teams/tvm-schaatsploeg