Hoe kan ik het beste van mijn sport afgaan?

ik zit al een aardig tijdje op hockey. Alleen wil ik er graag van af maar dat mag niet van ouders. Ik heb het ze duidelijk laten weten dat ik er geen plezier meer in heb, zonde van mijn tijd vind etc. Ik moet het van hun nog een jaar proberen vinden ze. ik heb hier totaal geen zin in dus hoe kan ik mijn ouders het beste overhalen om er toch vanaf te gaan?

(ik ben trouwens 18, dus heb in theorie het recht om te doen wat ik wil.)

2 jaar geleden
in: Hockey
2.6K
Ritsuka
2 jaar geleden
Je kunt gewoon zelf opzeggen
tinus1969
2 jaar geleden
Welk machtsmiddel hebben je ouders? En welke argumenten?
Amadea
2 jaar geleden
Mijn vermoeden is dat de ouders het jaarabonnement al betaald hebben en er een opzegtermijn is. Dus dat het hen een flink bedrag aan onkosten geeft als zoon of dochter er ineens mee stopt...

Antwoorden (1)

Je zou nog eens met je ouders kunnen praten en luisteren naar hun beweegredenen. Ook zou ik een andere sport of hobby voorstellen die je wel graag zou willen doen, dan laat je ook zien dat je niet stopt omdat je lui bent zeg maar, maar hockey gewoon niet graag doet.