K wil en kan (volgens mijn trainers) hoger bij hockey, maar k durf niet over te stappen naar een ander club, heeft er iemand tips?

K wil super graag overstappen naar andere club zodat ik hoger kan hockeyen maar k durf niet want ben dan bang dat ik te slecht ben,heeft iemand tips zodat ik dat wel durf of dat ik hoger kan maar wel op m'n eigen club kan blijven

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Hockey
3.2K

Antwoorden (1)

Je kan bij (hoge) clubs selectie doen, dan kijken de trainers of andere mensen van die club naar jou techniek, speloverzicht etc. Als ze jou goed genoeg vinden voor hun 1e lijnsteams (dat is C1, B1 etc) ben je dus echt niet te slecht voor die club en hoef je je geen zorgen te maken over of je wel goed genoeg bent. Als jij niet door de selectie heen komt dan zou ik nog harder gaan werken aan de punten die je niet goed kan, bijv. je backhand of passeertrucjes, en zoveel mogelijk tijd aan hockey besteden zoals naar wedstrijden kijken op Youtube of in het echt.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord, k speel nu voor het 2e jaar in MC1 en ben 6 van de 7 dagen op de hockey te vinden. Wy hebben altyd een coach/speler gesprek en daar heeft myn trainer gezegd, "je bent een sterk houder van het team en als je zo doorgaat kan je hoger op" graag zou k op een hoge club in zuid-holland komen maar weet niet zo goed welke ik zou moeten kiezen, iemand enig idee?