Hoe heet dat liedje bij het WK Hockey in Nederland voordat er de Volkliederen Beginnen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Hockey
2.3K
Amadea
8 jaar geleden
Bedoel je dan dat van 2014, wat in Den Haag plaatsvond?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik Bodoelde alsde Speelsters het Veldopkomen Voor de Volkliederen en net daarvvor komt een song
en dat is wat ik wilde weten
hier 1 link
https://www.youtube.com/watch?v=90MKc7MOvKE
en dat Begint 4:25

Antwoorden (1)

Het officiële WK Hockey-lied van 2014 heet "Let's celebrate hockey". Het nummer is geschreven door Martijn Konijnenburg, voormalig songwriter en gitarist van de band Leaf. Hij maakte het samen met zangeres Carolien Borgers. Het ritme van het lied wordt aangegeven door hockeysticks.
Tijdens een oefeninterland tussen België en India op de velden van H.C. Naarden, op 15 april 2014, kreeg het publiek het lied voor de eerste keer te horen.

De links naar het nummer zijn inmiddels allemaal loos, dus of je het nog ergens kunt beluisteren is de vraag...

Toegevoegd na 4 minuten:
Ah, hier kan je er een mp3 van horen: http://mp3tunes.cc/mp3/lets-celebrate-hockey