Klopt het dat hockeyers onder short nog een broekje hebben (Heren)?

Ik zat laatst het WK hockey te kijken en het leek wel of onder de gewone korte broek NOG een extra broekje zat, die strak zat en eronder uit stak. klopt dat? En kun je zoiets ook in de winkel kopen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hockey
2.7K
ronron1212
9 jaar geleden
waarom niet dan?

Antwoorden (2)

Zgn liesbroekje, hiermee komen de spieren sneller op temperatuur en zijn ze beter beschermd tegen kou van het natte veld na bv. een sliding.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik gebruik bij voetbal ook altijd zo'n broekje mijn benen zijn dan snel op temperatuur en het doet dus ook minder pijn als ik er bijvoorbeeld ewn bal of trap tgenaan krijg ook is dit fijner wannerr ik een sliding maak wamt mijn sportbroek kruipt dan omhoog terwijl het andere broekje gewoon blijft zitten waardoor je geen last hebt van het schaven over de grond. Het is ook gewoon in alle sportwinkels te koop.