hoeveel jaar mag je een hockeystick bespelen?

IK HEB M4N HOCKEYSTICK AL 3 JAAR

Toegevoegd na 1 minuut:
* mijn

Toegevoegd na 1 minuut:
* mijn

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hockey
3K
Poet
10 jaar geleden
Als hij nog goed voelt en er geen scheuren, barsten of deuken in zitten dan kun je er gewoon mee blijven hockeyen

Antwoorden (3)

Als jij in die drie jaar niet flink gegroeid bent en de hockeystick is nog goed maakt het niet uit. De lengte wordt als volgt bepaald: "De stick moet met de bovenkant in de oksel geplaatst worden. Wanneer de krul dan op gelijke hoogte is met de knieën is het de juiste lengte. Door de goede lengte van de stick wordt een kind in de juiste hockeyhouding gebracht en zal het hockeyspel een stuk makkelijker worden."
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Net zolang als ie de juiste lengte heeft. (of totdat ie zodanig gesloopt is dat hij onbruikbaar is) Ik heb altijd geleerd dat je stick net zo groot moet zijn van de grond tot je navel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Die maat klopt dus niet, zie mijn link.
Hoe lang je ermee doet maakt niet uit, mits er geen scheuren in de stick zitten of splinters los zitten. Als jouw stick aan alle veiligheidseisen blijven voldoen, mag je ermee spelen zolang je wilt!
Ongeacht of dat na één jaar of na vier jaar is!!