Wat is een goede hockeyclub voor een beginner?

Ik wil al sinds een aantal jaren op hockey, maar dat kwam er helaas niet van. Nu ben ik 21 en ben opzoek naar een hockeyclub waar ik als 21 jarige beginner kan gaan hockeyen. Weet iemand een goede hockeyclub in Rotterdam (of omgeving), Berkel en Rodenrijs of Bergschenhoek?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hockey
1.8K

Antwoorden (2)

hockeyclub rotterdam ( hcr) is een leuke club. tip is om een paar keer mee te trainen. de club kan dan bepalen in welk team je geplaatst kan worden en jij kan zien of je een beetje in het team past.

elke club heeft team, die op een minder hoog niveau spelen en waar je als beginner prima in te passen bent.
Bronnen:
11 jaar geleden
Eigenlijk is elke club wel goed.
HC berkel & roderijs is een kleinere club, dus hier zal het niveau verschil tussen de teams kleiner zijn dan bij hc rotterdam.

maar je zal als beginner de eerste, bijv 6, weken alleen trainen. en waneer je de basis van hockey onder de knie hebt zal je ook wedstrijden gaan spelen. en je kan na een seizoen ook een team hoger geplaatst worden, dat licht gewoon aan welk niveau bij jou past.