Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een goede hockeyclub voor een beginner?

Ik wil al sinds een aantal jaren op hockey, maar dat kwam er helaas niet van. Nu ben ik 21 en ben opzoek naar een hockeyclub waar ik als 21 jarige beginner kan gaan hockeyen. Weet iemand een goede hockeyclub in Rotterdam (of omgeving), Berkel en Rodenrijs of Bergschenhoek?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hockey
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

hockeyclub rotterdam ( hcr) is een leuke club. tip is om een paar keer mee te trainen. de club kan dan bepalen in welk team je geplaatst kan worden en jij kan zien of je een beetje in het team past.

elke club heeft team, die op een minder hoog niveau spelen en waar je als beginner prima in te passen bent.
(Lees meer...)
Bronnen:
11 jaar geleden
Eigenlijk is elke club wel goed.
HC berkel & roderijs is een kleinere club, dus hier zal het niveau verschil tussen de teams kleiner zijn dan bij hc rotterdam.

maar je zal als beginner de eerste, bijv 6, weken alleen trainen. en waneer je de basis van hockey onder de knie hebt zal je ook wedstrijden gaan spelen. en je kan na een seizoen ook een team hoger geplaatst worden, dat licht gewoon aan welk niveau bij jou past.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding