Worden hockeyspelers niet zeiknat van dat spelen op nat kunstgras? Je ziet het steeds opspatten....

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hockey
2.5K

Antwoorden (1)

Ja, de spetters vliegen in het rond maar ja dat doen de zweetdruppels ook en als het regent komt dat er ook nog bij. Het beschermt ze bij valpartijen (anders lig je helemaal open met dat kunstgras) en de bal gaat sneller dus het zal ze niet uitmaken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het echt ECHT zeiknat is rolt de bal juist niet tot nauwelijks! .. ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ajaxkampioen, je bent me voor, dat wilde ik dus net gaan vragen.
dat je bij vallen openligt op kunstgras, dat is zo, dat weet ik, maar dat de bal harder rolt als het gras nat is ...?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
citaat van wellitsmeike: "Juist geen vertraging! De bal gaat veel harder op een waterveld en het voorkomt/verminderd blessures die worden opgelopen als een speler valt. Bij een zandveld krijg je heel snel brandwonden als je schuift, bij een waterveld minder."
http://www.goeievraag.nl/vraag/sport-spel-recreatie/sporten/hockey/witte-wolk-slag-hockeyveld-tijdens.359303
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oké ! dank je, maar wie is wellitsmeike ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien moet je even in de link kijken?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ze reageerde op Dejado.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik had dus meteen in je link gekeken! maar deze naam niet gezien. "Juist geen vertraging! De bal gaat veel harder op een waterveld en het voorkomt/verminderd blessures die worden opgelopen als een speler valt. Bij een zandveld krijg je heel snel brandwonden als je schuift, bij een waterveld minder." 1 dag geleden / citaat wellitsmijke pelle: vraag je me nu echt om "blind" het antwoord van een 16.jarig meisje te geloven/aan te nemen, terwijl ik hier op
gv vanaf het begin te horen krijg, dat ik antwoorden moet staven met bronnen ?!? i think not !...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom zou zij het niet weten, misschien is het wel een tophockeyer!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verder: 1 tel googlen en ik vond dit: "Waarom Water? Een waterveld is de basis van het moderne hockey! Snel, veerkrachtig, veilig en goed voor de ledematen en gewrichten. Spelen op water biedt daarnaast een 3e dimensie aan het hockey. En dat willen wij onze leden niet onthouden." http://www.upward.nl/site/default.asp?Option=51&NewsID=330&Volledig=1
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1) tophockeyer, maar dan wel zonder bron! 16=16=erg jong!
2) wat ik daarnet niet zei: jij, zonder bron! en nu wel!... :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Juist omdat ze 16 is en ze helemaal niet eens een antwoord gaf voelde ik aan dat ze gewoon gelijk had, overigens had ik het ook al gehoord bij het commentaar hoor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
... :))) ...!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
en dan natuurlijk toch: plus!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee, hoor! :) Expertises:Creatief, musicals
Leeftijd:16 jaar
Woonplaats:Tilburg,
Bij Goeie Vraag sinds:november 2011
Punten:240
2568e in de puntenranglijst
Niveau:2
nog 10 punten tot niveau 3
Gestelde vragen:15
6 keer gemarkeerd als ‘Goeie Vraag!
’Gegeven antwoorden:39
14 keer gemarkeerd als
antwoorden:5
29% (?)
Antwoordwaardering: 6.9 (?)
Medailles: 0 (?) ik heb overigens ook gehockeyd, maar in mijn tijd kenden we nog geen zand- laat staan een waterveld, wel net kunstgras!