Weet iemand een hockeywinkel waar je je stick ook kan testen? Slaan op een goal enz. ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hockey
2.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Zuid-Holland?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leiden bij station lammeschans, is een intersport (:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mij intersport in Nijmegen kun je ook je stick testen, daar is in de winkel een goal geplaatst waar je op mag slaan. Verder zit er ook een intersport in onder andere Tiel, Wageningen, Den Bosch, enz.
Bij deze link kun je zien waar er een in jouw woonplaats zit: http://www.intersport.nl/sportwinkels

Antwoorden (3)

In elke intersport store... Of daka sport. Zelfde winkel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja die bij de lammenschans heeft het zeker.
In elke hockeywinkel, ik weet niet waar je woont maar in de hockey republiek hebben ze er ook een heel groot veldje bij, deze zit in Haarlem en Bussum
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is er bij hockeyrepublic ook een goal dat je hard en hoog enz. kan slaan fratsen pushen?
Hockeysticks en andere sportartikelen kunt U bij HOCKEY REPUBLIC testen.

Zij maken hier zelfs reclame voor, ook op hun website : www.hockeyrepublic.nl/site

Hun zaken zijn te vinden in een drietal hockeybolwerken, te weten :

Raadhuisstraat 10 te Breda
Sint Vitusstraat 17 in Bussum
Wagenweg 130-132 in Haarlem

Toegevoegd na 5 minuten:
Een grote en betaalbare zaak, die tevens een goede naam in Amsterdam en omstreken op dit gebied heeft, is Hockeydiscount op de Amsteldijk 137 in Amsterdam.