Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heeft ziggo sport een of twee race zenders?

Ik dacht altijd dat ziggo sport twee race zenders had. Ik heb nu maar één nog kunnen vinden (heb er sinds kort voor betaald). Heb nieuw kpn pakket en dus nieuwe sportszenders van ziggo. Hoe kan ik dat vinden is de vraag, heb ik nu wel de juiste, en moet ik nou evt nog de tweede race zender van ziggo nog erbij betalen?

2 jaar geleden
in: Formule 1
1.6K
LeonardN
2 jaar geleden
Ziggo heeft 1 specifieke racezender (Ziggo Racing). Daarnaast is er het reguliere sportkanaal (Ziggo Sport) waar ook races te zien zijn.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar hier (bij Trined) zit het Ziggo pakket vanaf 271.
271 is Ziggo select (dus de reguliere Ziggo sport met programmering zoals in de gids of bladen aangegeven), dan is 272 Ziggo voetbal, 273 Ziggo golf, 274 Ziggo Racing, 275 Ziggo sport docu en 276 Ziggo tennis
(Lees meer...)
2 jaar geleden
Siri1995
2 jaar geleden
Klopt ja, ik wist alleen niet meer exact op welke zender ziggo sport race nou stond,
Maar hebben ze nou een of twee race zenders?
ronron1212
2 jaar geleden
@Siri1995 wat heb je nu een kpn of een ziggo abonnement?
LeonardN
2 jaar geleden
Een KPN-abonnement, MET Ziggo-sportpakket.
LeonardN
2 jaar geleden
@Siri Ze hebben dus 1 echte racezender.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding