Hoe zit het met de F1 in 2022?

De kaartjes voor 5 September 2021 van de F1 in Nederland (Zandvoort) zijn allemaal uitverkocht, maar hoe zit dat nou met volgend seizoen 2022? Een; rijden ze in 2022 wel überhaupt in Nederland? Twee; waar en wanneer zijn de tickets dan te koop? En drie; hoe duur kosten ze?

2 jaar geleden
in: Formule 1
1.6K

Antwoorden (1)

Het Formule 1-seizoen 2022 wordt het 73e Formule 1-seizoen:

GP van Australië Vlag van Australië Melbourne Grand Prix Circuit, Melbourne
GP van Azerbeidzjan Vlag van Azerbeidzjan Baku City Circuit, Bakoe
GP van Bahrein Vlag van Bahrein Bahrain International Circuit, Sakhir
GP van België Vlag van België Circuit de Spa-Francorchamps, Stavelot
GP van Brazilië Vlag van Brazilië Autódromo José Carlos Pace, São Paulo
GP van Canada Vlag van Canada Circuit Gilles-Villeneuve, Montreal
GP van China Vlag van China Shanghai International Circuit, Shanghai
GP van Frankrijk Vlag van Frankrijk Circuit Paul Ricard, Le Castellet
GP van Groot-Brittannië Vlag van Verenigd Koninkrijk Silverstone Circuit, Silverstone
GP van Hongarije Vlag van Hongarije Hungaroring, Mogyoród
GP van Italië Vlag van Italië Autodromo Nazionale Monza, Monza
GP van Japan Vlag van Japan Suzuka International Racing Course, Suzuka
GP van Mexico Vlag van Mexico Autódromo Hermanos Rodríguez, Mexico-Stad
GP van Miami Vlag van de Verenigde Staten Hard Rock Stadium Circuit, Miami
GP van Nederland Vlag van Nederland Circuit Zandvoort, Zandvoort
GP van Oostenrijk Vlag van Oostenrijk Red Bull Ring, Spielberg
GP van Rusland Vlag van Rusland Sochi Autodrom, Sotsji
GP van Saoedi-Arabië Vlag van Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit, Djedda