Hoe worden F1wagens de paddock in gereden. Hebben ze een verborgen (zwenk)wiel onder de auto?

We hebben hier deze discussie al vaak gehad: volgens mijn man zit et onder een F1 auto een soort extra wiel-systeem om de auto in de paddock te rijden. Volgend mij wordt er een soort karretje onder gestoken om hem te verplaatsen. Wie kan onze vraag helpen oplossen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Formule 1
2.2K
LeonardN
5 jaar geleden
Volgens mij worden ze vooral geduwd, en wordt er dan met het stuur gestuurd. Er zit zeker geen extra wielsysteem onder de F1-auto. Dat zou allemaal overbodig gewicht zijn.

Antwoorden (1)

ze beuren hem gewoon op een formule 1 wagen weegt niet veel en ze schuifen er een karretje met 4 zwenk wieltjes onder