Waar zijn de felle, gele stickers achterop een formule 1 wagen voor?

Ik dacht eerst dat andere coureurs hieraan konden zien wie er voor hun rijdt, maar niet ieder team heeft deze sticker.

Toegevoegd na 3 uur:
Omdat ik geen fatsoenlijke foto kon vinden van de achterkant met sticker, heb ik een foto van het F1 2015 spel bijgevoegd. Onder het licht van de Lotus kun je de sticker zien, maar de Red Bull heeft deze niet.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Formule 1
2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Foto toegevoegd

Het beste antwoord

Het is een sticker om snel het krikpunt te vinden aan de achterkant tijdens een pitstop. Sommige autos hebben dit wel, sommige niet. Afhankelijk van de wensen van de pitcrew.