rtl 7 Ik weet niet precies wanneer, maar op zondag ochtend volgens mij.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Antoni
8 jaar geleden
RTL7 zendt de races niet meer uit. Als je Nederlandstalige uitzendingen wil zien en daar niet (extra) voor wil betalen, kan je alleen terecht bij Veronica, die helaas alleen maar samenvattingen uitzendt. Sport1 Racing, een abonneezender, zendt de races wel live uit, maar de kijker zal hiervoor een abonnement moeten afsluiten. De Britse zender BBC 1 zendt een beperkt aantal races live uit, maar dat is natuurlijk alleen met Engelstalig commentaar.
Antoni
8 jaar geleden
Overigens waren alleen de races die ten oosten van Nederland werden gehouden 's morgens op de Nederlandse televisie te zien. Vrijwel alle races begonnen/beginnen namelijk om 14:00 uur plaatselijke tijd. Het uitzenden van de races die in dezelfde tijdzone als Nederland plaatsvonden, begon dus om 14:00 uur. Live-uitzendingen van races ten westen van Nederland begonnen later.
De Britse omroep BBC 1 zendt een aantal races live uit. Alle races uitzenden was te duur, daarom wordt maar een beperkt aantal races live uitgezonden.

Toegevoegd na 39 minuten:
De Nederlandse abonneezender Sport1 Racing zendt alle Formule 1-races live uit.
8 jaar geleden
De duitse RTL zend de race`s ook live uit .
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Sky sport zendt ook alle races uit in samenwerking met BBC.
Op BBC kan je ook sommige oefensessies bekijken.

Daarnaast kan je ook terecht op:
-RTL (veel reclame!)(Duits)
-RTBF (Frans)
-Sport 1 (betalend)
-Belgische Sporting Telenet (betalend)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
soms RTL 7
Sport 1
de duitse rtl
BBC one
telenet
Sky Sports

Toegevoegd na 1 minuut:
RTL 7 niet
veronica zend de samenvattingen uit.
veel plezier met kijken!