mag een formule 1 rijder zijn motor hergebruiken tijdens het seizoen?

zoals bijvoorbeeld nu Max verstappen heeft nu al 3 motoren versleten, mag hij dan bijvoorbeeld de motor uit de eerste race oplappen en die dan inzetten later in het seizoen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Formule 1
1.8K
tinus1969
9 jaar geleden
Een formule 1 rijder hergebruikt zelf niets; hij is gewoon degene die door een bedrijf ('een formule 1 team') is ingehuurd om te rijden. Het bedrijf is eigenaar van de auto's en motoren en besluit wat daarmee gebeurt.

Antwoorden (1)

Als ze hem kunnen reviseren zeker wel.