Dezelfde vlinder bezoekt me al 2 dagen, en komt op me zitten heeft dit iets te betekenen? misschien bijgeloof?

Gisteren zat ik buiten doodrustig op een stoel, en kwam er een vlinder aanvliegen, die op mijn schouders kwam zitten, hij bleef heel rustig zitten en vloog daarna weg. Vandaag zit ik weer buiten, en precies dezelfde vlinder komt naar me toe en gaat op mijn knie zitten. Ik zag hem niet dus schrok en toen bleef hij even rond mij heen vliegen en ging toen weer rustig op mijn knie zitten, ik heb foto's gemaakt, en hij bleef er zeker 5 minuten zitten, tot ik iets te dichtbij kwam met mijn telefoon. dus hij vloog weer weg, maar bleef wel in mijn buurt, en rond mijn hoofd vliegen.

Ik ben iemand ik geloof wel in bijgeloof, maar heeft dit ook iets met bijgeloof te maken? en wat betekend dit dan? Ik ben er erg benieuwd naar geworden.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (1)

Een Atalanta zoekt graag bepaalde kleding op voor de kleuren.
Het komt dus regelmatig voor, dat ze op je kleding af komen.
Ook zoeken ze een plek om te kunnen zonnen, die plek moet dan zo zijn, dat de vlinder goed om zich heen kan kijken en in geval van gevaar zo weg kan vliegen.
Dus helaas voor jou, het betekent verder niets.