Wat is betekenis van de cijferreeks 444?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
7.1K
TurfGraver
7 jaar geleden
Dat het meer is dan 443 en minder dan 445?
Cryofiel
7 jaar geleden
Zoals bij alles wat met cijfers te maken heeft, IS er geen betekenis. Het is de waarnemer die zelf een betekenis bedenkt. Dat bedenken gaat vanuit de cultuur waarin de waarnemer is opgegroeid. Daarmee is de betekenis
a) door de kijker gecreëerd
b) cultuurafhankelijk

Antwoorden (2)

"De" betekenis van 444 bestaat niet. Welke betekenis deze reeks cijfers heeft, hangt af van de cultuur van degene die ernaar kijkt. Het is immers de kijker die de betekenis toekent; van zichzelf is er geen betekenis.

Naast (de cultuur van) de kijker speelt natuurlijk ook de context een rol.

Ik besef dat dit een heel algemeen antwoord is, maar specifieker dan dit kan ik het niet maken.

Cryofiel
7 jaar geleden
Laten we met het eerste beginnen. Google kan je helpen.
Alhier een linkje hoe Google je kan helpen: http://lmgtfy.com/?q=444

Dan gaan we naar de 2e link. 444 binnen de spiritualiteit

Vertaald door google translate:

De spirituele betekenis van 444
De spirituele betekenis van 444 is een van de vele herhalende nummers ontworpen om uw aandacht te krijgen en dienen als een wake-up call van je spirituele gidsen.

444 is een zeer krachtig nummer. Het betekent dat je engelen door uw kant en wil het allerbeste voor je. Zij vragen dat u aandacht besteden heel goed naar de borden die je ziet om je heen.

Dit kan komen in de vorm van een muziek nummer op de radio, een Aarde engel zeggen een bepaalde zin om u precies op het juiste moment, of het zien van bepaalde nummers of woorden op een kentekenplaat of een verkeersbord.

De engelen zullen gebruik maken van welke manier u liever uw aandacht te krijgen. Zij vragen dat je ze gewoon vertellen welke manier van communiceren beter voor u werkt. Het kan ook worden het zien van bepaalde dieren zoals een konijn of een vogel herhaaldelijk, zoals een kardinaal om te erkennen dat je inderdaad worden gehoord door de engelen en ze geven u advies in uw dagelijks leven door je gedachten en dagdromen.
http://www.intuitivejournal.com/spiritual-meaning-of-444/

Toegevoegd na 13 uur:
Zoals Cryofiel terecht opmerkt, is dit slechts 1 uitleg. Afhankelijk van de stroming, cultuur, inzicht en elke nog tientallen andere variabbelen kan er een hele andere betekenis aan de cijfers 444 (of welke getallenreeks dan ook) gegeven worden.
7 jaar geleden
Cryofiel
7 jaar geleden
Dit is niet "de" betekenis van 444, en zelfs niet "de" spirituele betekenis. Er zijn namelijk vele vormen van spiritualiteit, uit vele culturen. Elke cultuur zal binnen haar eigen spiritualiteit een geheel eigen betekenis toekennen aan deze cijferreeks.
Thecis
7 jaar geleden
Maar het is wel de eerste die je tegen komt. En google rangeert nog steeds o.a. op basis van het meest gezochte (waar ze zelf dan weer in helpen, maar dat terzijde). Voor elke vorm van spirituele vragen zijn er niet zoveel antwoorden als mensen. Dus is er geen sluitend antwoord zoals dat bij de wiskunde wel is.
Ik zal een toevoeging doen.
Cryofiel
7 jaar geleden
Dank je! Overigens is ook het resultatenfilter van Google een cultureel verschijnsel. Google wordt namelijk slechts door westerse culturen gebruikt, en daarbinnen zelfs voornamelijk door culturen die een behoorlijke angelsaksische invloed hebben ondergaan. Andere culturen gebruiken andere zoekmachines. De favoriete Russische zoekmachine ken ik niet. De favoriete Chinese zoekmachine is bij mijn weten Baidu. Ik wed dat Baidu heel andere resultaten geeft wanneer je op 444 zoekt dan Google.