Hoeveel legosteentjes heeft een Nederlander gemiddeld?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Nou ik heb meer als 5000 euro uitgegeven aan lego... dus waarschijnlijk echt wel meer als 500.

Antwoorden (1)

Ik heb eventjes gezocht, en het blijkt dat de gemiddelde Nederlander 102 legosteentjes heeft.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ronron1212
7 jaar geleden
Waar is dat linkje dan waar je dat hebt gevonden nu moeten we het maar geloven dus @Crystaline
Inekez1
7 jaar geleden
"uit de link: Gemiddeld heeft iedere persoon op de aarde 102 LEGO stenen." Dat betekent niet dat elke Nederlander gemiddeld 102 steentjes heeft. En 'de gemiddelde Nederlander heeft..." is niet hetzelfde als 'een Nederlander heeft gemiddeld..." Maar wel een leuke rij weetjes over LEGO.