Hoe heet het stokje van je bellenblaas?

Ik zoek naar de naam van het plastic blaasstokje van een bellenblaasflesje. Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
1.8K
TurfGraver
2 jaar geleden
Blaastuit.

Antwoorden (1)

Dat wordt, heel eenvoudig, het blaasstokje genoemd.

Als je een kant-en-klaar potje bellenblaas in de winkel koopt, zit daar vrijwel altijd een klein, plastic blaasstokje bij. Deze blaasstokjes hebben een klein handvat aan de ene kant en een plastic blaastuitje in de vorm van een ring aan de andere kant.
2 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Dankjewel! Toch jammer dat dit geen coolere naam heeft