Hoe kan ik Animal crossing met vriendin spelen zonder Nintendo online account?

Een vriendin en ik hebben allebei een Nintendo switch zij heeft niet ninthendo switch lite. wij hebben allebei het spel Animalcrossing maar niet Nintendo online account als zij bij mij langskomt en we samen op dezelfde wifi gaan spelen kunnen we dan bij elkaars eiland op bezoek komen zonder in een online account

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
6.7K

Antwoorden (1)

Ja dat kan, zonder internetverbinding en/of online account.

https://www.nintendo.nl/Service-en-info/Nintendo-Switch/Hoe-je-lokaal-of-online-met-anderen-kunt-spelen-Animal-Crossing-New-Horizons--1747985.html

Alle spelers moeten naar de luchthaven op hun eiland gaan (het vliegtuigpictogram op de eilandplattegrond) en met de dodo praten.
Dit gebouw gaat op de tweede dag in de game open.
De leider (de bewoner van het eiland waarop je wilt spelen) moet de gate openen.
Kies IK WIL BEZOEKERS.
Als je deze functie voor het eerst gebruikt, lees dan de informatie en kies daarna IK BEGRIJP HET.
Kies EEN EILAND IN DE BUURT!, en daarna LUID EN DUIDELIJK!
Kies GOOI MAAR OPEN! om je eiland open te stellen voor alle lokale bezoekers.
Als je de gate alleen wilt openen voor specifieke spelers, kies dan STEL EEN CODE IN om een Dodo-code van vier cijfers in te stellen. Deze code moet je delen met iedereen die je eiland wil bezoeken.
De andere spelers bezoeken het eiland.
Alle spelers moeten IK WIL OP REIS! kiezen.
Kies EEN EILAND IN DE BUURT!, en daarna LUID EN DUIDELIJK!
Als de dodo vraagt of je het eiland van de leider wilt bezoeken (hij noemt de naam van het eiland), kies dan VLIEGEN MAAR!
Als de leider een viercijferige Dodo-code heeft ingesteld, voer dan de code in wanneer erom wordt gevraagd.
Wanneer de vliegtuigen van de andere spelers op het eiland zijn geland, kiest iedereen op zijn of haar systeem VOLGENDE om informatie te bekijken over het chatten met andere spelers.
Druk op de R-knop wanneer je chatberichten wilt uitwisselen met andere spelers.
Als alle verwachte bezoekers zijn gearriveerd, kan de leider terugkeren naar de luchthaven en DE GATE KAN DICHT! kiezen. Zo kunnen er niet nog meer bezoekers naar het eiland komen.
Als een bezoeker klaar is om te vertrekken, kan hij of zij terugkeren naar de luchthaven en IK WIL NAAR HUIS kiezen om terug te gaan naar zijn of haar eigen eiland.
De leider kan ook op elk moment op de minknop drukken en DE SESSIE BEËINDIGEN kiezen om de gate automatisch dicht te doen en alle bezoekers naar huis te sturen.