Ik zoek een spel waarbij je struiken moest combineren tot bomen en bomen tot huizen etc. Welk spel was dat?

Ik speelde vroeger (minstens 5 jaar geleden) een spel op de computer waarbij ik struiken moest combineren om punten te scoren. 2 struiken werd dan bijvoorbeeld een boom. 2 bomen werden dan een huis en 2 huizen werd dan weer een villa. Er waren ook slechte wezens bij (ik gok op wolven of vossen) die bijvoorbeeld in een grafsteen veranderden waardoor die plaats bezet was. Ik moest proberen om zolang mogelijk door te gaan zonder vast te zitten en dus geen combinaties meer te kunnen maken.

Het is niet de beste uitleg, maar ik hoop dat iemand begrijpt wat ik bedoel.

Alvast bedankt!
Ik herinner mij dat het een groene achtergrond had met verschillende vakken waarin ik dus die struiken enzo kon zetten.
Het lijkt een beetje op de afbeelding hieronder.