Het hangt af van het besturingssysteem van je laptop. Als het besturingssysteem een versie van Windows is, dan zijn veel games, ook oudere, vaak goed te spelen op je laptop. Kijk daarvoor ook eens op het platform Steam. Veel oudere games, die geschikt zijn gemaakt voor nieuwere Windowsversies zijn daar te koop en te spelen.
Rayman The great Escape wordt niet door Steam aangeboden. Maar deze game wordt op de site van Ubisoft, de ontwikkelaar van deze game, aangeboden voor de PC. De minimum systeemeisen en aanbevolen systeemeisen zijn Windows XP/Vista/7/8.
Dit zou kunnen betekenen dat het spel onder Windows 10 niet goed werkt. Maar met veel games werkt het opstarten in de compatibiteitsmodus.
3 jaar geleden
LeonardN
3 jaar geleden
+Zat zelf op Steam te kijken, maar staat idd op de Ubiplay Store.
Persoonlijk gok ik dat Windows 10 geen probleem zal zijn als het op 7 en 8 speelbaar is. De verdere eisen zijn zo laag dat elke laptop van de laatste 10 jaar en zelfs wel ouder dit wel zal kunnen spelen. MINIMUM:
XP / Vista / 7 / 8
1 GHz Processor
256MB RAM
3D graphics card compatible with DirectX 7 RECOMMENDED:
1.4 GHz Processor
512MB RAM
3D graphics card compatible with DirectX 9