Uit welke Lego bouwdoos komt dit element?

Ik heb een grote doos met Lego gekocht. Er zaten verschillende gebouwen in (niet alles compleet). Verschillende elementen hebben we herkend door op de Lego website, maar van 1 element kom ik er niet achter waar het vandaan komt. Ik heb voornamelijk bij de Lego Friends serie gekeken, daar kwam de rest vandaan, maar ik weet niet zeker of het van die serie vandaan komt.

Picture for question
4 jaar geleden
2.5K

Het beste antwoord

Dit is van de bouwdoos LEGO The Movie IJsmachine - 70804.
...
Ik vermoed dat op de website van Bol.com eigenlijk 'The LEGO Movie' bedoeld wordt in plaats van 'LEGO The Movie'. Daarmee wordt de film waarop de bouwdoos is gebaseerd in ieder geval wel aangeduid. Zie bijvoorbeeld https://www.moviemeter.nl/film/94640 en https://www.moviemeter.nl/film/1120260.
Toegevoegd op 08 augustus 2019 10:57: tekst
Plaatje bij antwoord
4 jaar geleden
Thecis
4 jaar geleden
Fantastisch!
Ik heb me rot gezocht bij de Lego Friends. Vandaar dat ik het niet vond.
Antoni
4 jaar geleden
De witte 'toonbank' leek mij iets te zijn van een ijscowagen. Dat vermoeden bleek te kloppen toen ik met de woorden 'lego' en 'ijscowagen' een gelijkende afbeelding vond.