Kan je een game van steam spelen als je te lage systeemvereisten hebt?

Ik wil ac origins gaan kopen, maar ik zag dat je een AMD Radeon r9 (grafische kaart) of beter nodig hebt en ik heb de r7. Nou dacht ik dat de r7 het best aankan want die 2 zijn bijna even goed. Mijn angst is dat ik dan €60,- euro uitgeef en een melding krijg dat mijn systeem niet voldoet aan de eisen (dat had ik met fortnite op mijn vader’s pc).

Als iemand weet hoe dit zit TELL ME.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
3.4K

Antwoorden (2)

Ja dat kan bijna altijd wel. De game zal je dan op hele lage settings moeten spelen en zal onder de 30fps presteren zeker als er veel gebeurt op het scherm. Ik weet niet of je over een laptop of een desktop R7 spreekt, maar hier een filmpje van iemand die een R7 250 gebruikt https://www.youtube.com/watch?v=-AOu4_i7n6U

Over de 60 euro:
1a Mocht de game niet (goed) draaien blijft deze nog steeds voor altijd jouw aankoop welke je op elke PC in de toekomst kan spelen
1b Je zou dus een betere videokaart kunnen kopen en in je systeem doen.
https://tweakers.net/categorie/49/videokaarten/producten/#filter:PYzBCsIwEET_Zc4RsqmNmA8oePDUY_EQ0kUiwYakeLDk35uoeNnHPGZ2w5JmToPnMMMgJv_IEF85Lmmtzmb3N5HdpfYOJBDtnUf_ZhiSUrSl46t_wtSQa2_wYeWUYTYo1e7LBpgJJPW5rw9Jkuo-POpTI2nd_djjVkrZAQ
2. Je kan voor minder een gamekey kopen. https://www.kinguin.net/category/42381/assassin-s-creed-origins-eu-uplay-cd-key/?r=3445&nosalesbooster=1&utm_source=www.allkeyshop.com&utm_medium=referral&utm_campaign=allkeyshop
5 jaar geleden
Als je onder de 2 uur speeltijd zit bij die game, kun je het spel retourneren en krijg je je geld terug. Dat is ook nog een mogelijkheid.