kan je in nederland nerf rival kopen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
3.1K
Amadea
6 jaar geleden
Het is géén speelgoed, staat in de beschrijving van dat spul. Je moet er oogbescherming bij dragen!

Antwoorden (2)

Zie link. Is inderdaad nog niet beschikbaar in NL, dus ligt niet in de winkels.
Waarschijnlijk erg veel problemen om het op de markt te krijgen...
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ja, hier bijvoorbeeld:

https://nerf-pijltjes.nl/product/nerf-rival-apollo-xv-700/
NERF Rival Apollo XV-700
Vanaf: € 39,95

Ervaar de strijd met de ultieme precisie en kracht van de Rival Apollo XV-700 blaster!
Kies een kleur en ga het gevecht aan als team rood of team blauw.

De Apollo XV-700 blaster schiet de balletjes af door een veer, die gespannen wordt met de handel bovenop de blaster. De balletjes worden afgeschoten met een snelheid tot wel 110 km/uur.
Wordt geleverd inclusief een makkelijk te laden magazijn en 7 balletjes.
Toegevoegd op 05 april 2018 21:09: tekst