Hoe moet je terug naar het beginscherm van Fortnite?

Ik en mijn broertje hebben net Gortnite gedownload we hebben allebij al wat filmpjes gekeken hoe het moest maar toen gingen we naar battle royale maar ik denk dat het handiger is om eerst een beetje een verhaal lijk te volgen en instructies te krijgen dus wil ik eigenlijk naar save the world maar ik heb dus geen flauw idee hoe ik naar dat begin schemaatje kom ik heb heel het internet afgespeurd maar niets gevonden (omdat dit waarschijnlijk heel makkelijk is maar ja) kan iemand me alstjeblieft helpen

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
5.8K

Antwoorden (2)

als je de game opnieuw opstart dan kom je eerst bij een laad scherm daarna kan je kiezen tussen battle-royale en save the world(kost trouwens geld) en daar kan je het kiezen
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
wanneer je doodbent, moet je automatisch spectaten, rechtsonderin staat dan terug naar lobby. Klik daarop en je gaat terug naar het startscherm
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
De vraag was hoe hij naar het scherm komt waar je kan kiesen tussen save the world en battle royale. Niet de lobby van battle royale.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Dan ga je terug naar de lobby maar niet het startscherm.