Hoe kan ik in de sims 4 galerie?

Ik ben 16,5 en toen ik een ea account maakte was ik 13 of 14 dus een kinderaccount.
Ik weet niet hoe ik nu in de galerie kan waar iedereen zijn/haar creaties kan delen.
Ik kan alleen in ‘mijn bibliotheek’.
Kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
4.1K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
https://www.thesims.com/nl_NL/gallery ben je daar al geweest ?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dat kan.
Maar ik wil juist in-game

Antwoorden (1)

Je start je game zodat je je buurt kan zien. Dan staan er rechtsbovenin vier tekens. Het eerste tekentje laat een portret zien, links van 'huishoudens beheren'. Je klikt daarop en krijgt vervolgens 'mijn bibliotheek'. Links van 'mijn bibliotheek' staat dan als het goed is 'community' waar je andermans creaties kan zien. Als je ze zelf wilt delen klik je op een eigen creatie in 'mijn bibliotheek' en klik je op het eerste tekentje met een pijltje wat zegt '... delen met de galerie'.

Bij mij heeft het alleen nog niet gewerkt want als ik het dan gedeeld had dan kon ik het niet vinden in de openbare galerie.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik zie allen mijn bibliotheek ik zie geen community en die dingen. Ik kan ook niet in de origin store