Hoe heet deze gadget? (zie uitleg)

Ik heb geen foto, maar het is van vroeger. Ik vermoed jaren 90. Het zijn een soort kleine tv schermpjes, je kan er meerdere met elkaar verbinden. Er lopen dan poppetjes rond, sommigen lopen bij elkaar naar binnen, gaan aan tafel zitten enz. De kleuren van die blokjes waren rood, geel enz. De poppetjes waren zwart, grijs. Kinderlijk eenvoudig maar ik kan het niet op google vinden . Wie heeft er een foto en de naam?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.1K
Antoni
6 jaar geleden
Had het spel een doel? Werd het met meerdere mensen tegelijk gespeeld? Kon één van de deelnemers winnen van de anderen? Kon je zelf de poppetjes sturen of controleren?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Poppetjes kun je sturen door een knopje aan te raken, een spel is t niet. Het is fascinerend om ernaar te kijken. De 'tvtjes' kon je magnetisch met elkaar verbinden. Zodra deze waren verbonden gingen ze ook bij elkaar op bezoek. Anders dan deden ze gewoon hun eigen ding.
Ritsuka
6 jaar geleden
Ik weet wat je bedoeld, ik had die tvtjes ook. Is niet jaren 90 hoor, eerder rond 2010. Kan helaas niet meer op de naam komen.

Het beste antwoord

Ik heb een video gevonden van wat speelgoued dat onder de naam Cube World werd verkocht. Is dit wat je zoekt?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ja dit zoek ik!! Super bedankt. Was al zeker 2 maanden aan t zoeken.
Antoni
6 jaar geleden
Goed gevonden! Grappige gadget! Ik kende dit niet. + 1 voor je antwoord!