NS trein van lego, weet iemand waar je die kan krijgen.

Mijn zoontje is helemaal gek van treinen en alles wat daar mee te maken heeft. Nou heeft hij een paar weken geleden op de modelspoorbouwbeurs een trein van de NS van lego gezien.
Ik heb het hele internet al afgezocht maar niet te vinden.
Dat hadden wij laatst ook met een containerschip van de maersk en die hebben wij wel gevonden.
Weet iemand hoe ik daar aan kan komen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Lego company heeft nog geen nederlandse trein gemaakt, het is Deens hè. Maar kijk eens op de site; www.johanwind.com. Dit is een nederlander die zelf NS. treinen gemaakt heeft van lego.Wellicht kun je hier ideeën opdoen. Je kunt hem ook vragen stellen en bestellingen plaatsen.
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Beetje meer info kan geen kwaad... Welk type NS trein?

Op onderstaande link een hondekop modelletje.

Toegevoegd na 5 minuten:
Als je t model toevallig in de Ijsselhallen hebt gezien, daar staan ook veel mok ups. Dit zijn zelf bedachte modellen die dus niet als standaard lego set te koop zijn.

Ik kan zo snel ook niet veel meer vinden dan de hondekop.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelf er 1 in elkaar hobbyen blijft dan over denk ik zo :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://link.marktplaats.nl/293841625
http://link.marktplaats.nl/297461435

heb nig even gegoogeld maar verder dan obay of marktplaats kom ik ook niet voor een echte ns trein.

suc 6 verder