Bestaat er een site waar alle Pokémon Kaarten op vermeld staan en wat de waarde is?

Mijn dochter spaart ze al +/- 11 jaren en we zijn benieuwd of ze een waarde hebben.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
81.8K

Het beste antwoord

hier is een website die van alle kaarten de prijs laat zien, is wel in Dollars. dus de prijs x 0,70 (1 dollar = 0.71797817) en dan weet je wat ze waard zijn.

http://www.pojo.com/priceguide/prices.html

En ook eentje in nederlands maar die geven het aan in guldens nog ( prijs x 0.45 ), dus ik weet niet of het al achterhaald is intussen,

http://www.pokemonholland.nl/Pokemon_cards_prijzen.htm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er zijn genoeg sites waarop ze kaarten aanbieden en er een prijs aan geven.
Maar je zult het er nooit voor krijgen.
Zelf heb ik het ook gedaan en nu liggen ze op de zolder weg te rotten al meer dan 5 jaar.
Verkoop werkt bij dit kaartspel niet omdat het vooral voor de jonge generatie is en populair daaronder. Kaartspellen zoals MAGIC is een serieuse zaak waarbij kaarten voor 10 euro per stuk weg gaan.
Pokemon heeft kaarten van hooguit 3 euro aan waarde. Maar de meeste zijn gewoon 10 a 20 cent waard