Hoeveel zijn Microsoft Points waard?

ik heb dus een xbox 360.
er is deze week een aanbieding voor Xbox Live Gold.
i.p.v. 60 euro kost het nu maar 35.99 euro voor 12 maanden.
ik wil dit dus kopen maar heb geen credit card.
ik zou het bedrag dus wel in Microsoft Points willen kopen maar dat is juist het probleem.

ik weet dus niet hoeveel microsoft points gelijk is aan 36 euro.

Bij voorbaat dank!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Daar bestaat een heel handige rekenmachine voor op het internet. Volg onderstaande link ;-) !

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik heb het even voor je uitgerekend, en je hebt precies 3025 nodig om aan € 36,00 te komen.