Wat moet je doen als dit voorkomt bij het spel 'koehandel'?

Voorbeeld: Ik doe een koehandel met koeien (1 koe tegen 1 koe). Mijn broer handelt met mij. Ik zet al mijn geld in, namelijk 250 euro. Mijn broer doet hetzelfde en zijn totale bedrag is ook 250 euro!
Er staat daarover geen regel in het spelregel boekje. Wat moet je dan doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.8K

Het beste antwoord

Wij hebben in dit geval 2 verschillende regels.
1. De eerste keer dat dit voorkomt wordt de kaart weer ergens tussen de rest van de stapel gestopt.
2. Gebeurd dit vaker? Kop of munt gooien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wij doen altijd dat de verdedigende partij dan wint. Zoiets als bij risk.

Ik denk dat je zelf moet afspreken vantevoren hoe je zoiets oplost.
Zoals hierboven kop of munt is natuurlijk ook een optie